Cserélj velem!

Van egy dobókockám. Azt szeretném elcserélni valami értékesebbre. Kíváncsi vagyok, hogy 1 év múlva mi lesz a dobókockámból. Gyere és Cserélj velem! :)

Friss topikok

Indafotó képek

Indavideó

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Online nézik az oldalt

Nyomj egy Tetszik-et!

Linkblog

Címkék

24 (5) ajánlat (4) basketball (4) blog (3) csere (7) cserélj (7) cube (2) dice (2) dobókocka (1) exchange (6) facebook (1) fehér (1) free (7) game (6) ház (3) hirdetés (1) hours (4) house (3) ingatlan (1) ingyen (6) játék (5) kft (1) kocka (2) kosárlabda (4) me (3) my (4) nrgmedia (1) of (3) offer (4) óra (1) pm (2) replace (6) szerződés (1) the (4) velem (5) white (3) with (4) Címkefelhő

Replace me! (Google translation)

2011.08.06. 11:48 | Tibay | Szólj hozzá!

Címkék: free game the exchange me house with white dice offer replace

 

 

 

Hi!
 

One acquaintance told a nice story. It was unbelievable, but then I looked at the real story. I figured since I'm a similar situation as the original inventor, so I can try this "game".

Currently, there is a white dice. I would like something more valuable to replace. I can not, I can not accept money for it. Just something more valuable than what I have.

Now waiting for YOU to offer something more valuable than mydobókockám. And what felajánlasz, we further need to replace, but do not own a house gives you in return. This has been themain goal. Of course I'm also curious about what will happenafter one year instead of the dice.

Come and take part in this little game!

Offered something more valuable than my white dobókockámand Replace! Your offer to exchange can do in csereljvelem@gmail.com

All are informed about the exchange of!

I am waiting for offers! :)

 

Good day to you!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserelj-velem.blog.hu/api/trackback/id/tr603129676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása