Cserélj velem!

Van egy dobókockám. Azt szeretném elcserélni valami értékesebbre. Kíváncsi vagyok, hogy 1 év múlva mi lesz a dobókockámból. Gyere és Cserélj velem! :)

Friss topikok

Indafotó képek

Indavideó

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Online nézik az oldalt

Nyomj egy Tetszik-et!

Linkblog

Címkék

24 (5) ajánlat (4) basketball (4) blog (3) csere (7) cserélj (7) cube (2) dice (2) dobókocka (1) exchange (6) facebook (1) fehér (1) free (7) game (6) ház (3) hirdetés (1) hours (4) house (3) ingatlan (1) ingyen (6) játék (5) kft (1) kocka (2) kosárlabda (4) me (3) my (4) nrgmedia (1) of (3) offer (4) óra (1) pm (2) replace (6) szerződés (1) the (4) velem (5) white (3) with (4) Címkefelhő

Cserélj velem!

2011.08.06. 09:04 | Tibay | Szólj hozzá!

Címkék: játék ingyen fehér ház ajánlat velem csere dobókocka cserélj

 

 

 

 

Sziasztok!

 

Egyik kedves ismerősömtől hallottam egy történetet. Hihetetlen volt, de utánanéztem és a történet valódi. Gondoltam, mivel hasonló helyzetben vagyok, mint az eredeti kitaláló, így én is kipróbálom ezt a "játékot". 

Jelenleg van egy fehér dobókockám. Ezt szeretném valami értékesebbre cserélni. Nem adhatom el, pénzt nem fogadhatok el érte. Csak valami értékesebbet, mint amim van.

Most RÁD várok, hogy ajánlj fel valami értékesebbet, mint az én dobókockám. És amit felajánlasz, azt tovább kell cserélnem, míg nem egy saját házat ad valaki cserébe. Ez ugyanis a fő célom. Persze arra is kíváncsi vagyok, hogy mi lesz egy év múlva a dobókockám helyett.

Gyere és vegyél részt ebben a kis játékban!

Ajánlj fel valamit értékesebbet, mint az én fehér dobókockám és cseréljünk! Ajánlatodat a cseréről megteheted itt: csereljvelem@gmail.com

Minden cseréről itt értesülhettek!

Várom az ajánlatokat! :)

 

Szép napot nektek!

 

Az angol nyelvű változatért kattints ide! The English version click over here!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserelj-velem.blog.hu/api/trackback/id/tr663129425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása